piątek, 1 października 2010

Yes Rings

































































































































































































































































































































































































































































































foto. Zulka & me
top - Benetton
vest - Benetton
cardigan - Cubus
leggins - Cubus
shoes - Zara
bag - River Island
bangles - vintage, Reserved
bracelets - Lilou x2
watch - Stradivarius
rings - h&m
silver rings - YES Rings (love!)
belt - Reserved

W czwartek byłam na prezentacji marki Yes - biżuteria totalnie mnie zachwyciła. Piękne, niepowtarzalne modele, oryginalne wzory i formy. No i pierścionki Rings - czyli pierścionki systemowe - to murowany hit! Prosty pomysł, a jednocześnie genialny. Każdy pierścionek w tej samej cenie, można zestawiać jak kto chce, mieszać, zamieniać, dodawać i odejmować. Moim zdaniem fajniejszy pomysł niż charmsy. I'm lovin it!
No i moja torba, polowałam na nią od jakiegoś czasu, aż wreszcie mam!
A na event poszłam z Zulką moją ukachaną blogerką:))

EN:
Yestarday I've been on a Yes bijoux press day - and I was stunned! Amazing, orginal spahes, materials and forms. I loved the most Rings - which a system bijoux. You can match it as you like. In my opinion its much better than charms!
Also introduce to You my lovely new bag. Wanted to buy for a while and now its finally mine!
Went there together with Zulka - lovely polish blogger:)

21 komentarzy:

  1. Są przecudowne! A Ty jesteś śliczna :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa!!! I love you too!! Było prześwietnie. Uwielbiam Ciebie i oby więcej takich spotkań. Ściskam bardzo mocno!!!
    P.S. Outfit świetny, na luzie i bajeczne dodatki, o torebce juz Ci mówiłam, ale jeszcze raz : jest genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Zulka - cmok!
    @ Sandrula - ten z ptakiem miała na sobie znajoma scenografka Ania - podobno to Top Shop:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, a jaka cena tych pierścionków?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne!!! Super pokaz, mi też się spodobały te pierścionki, genialny pomysł...a buty i torba które miałaś na sobie są cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stworzyłyście bardzo fajne pierścionki, a co się tyczy twojego setu, to wszystko fajnie zestawiłaś, a wisiorek masz boski! ;) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy z pierścionków kosztuje podobno 69 pln:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten pierścionek ptak jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierścionki mają różne ceny - od 69 zł w górę.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna biżuteria! najbardziej jednak z całego pokazu podoba mi się... Twój naszyjnik! boski!

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczna biżuteria. szczególnie te bransoletki !

    OdpowiedzUsuń
  12. great jewels and i love the bag! come follow and vote xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniała biżuteria, a ten pierścionek z wróbelkiem - cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Those rings are sooo pretty! They look like candies!! That striped sweater is just sooo colorful and happy! We love it!! you look soooo awesome!
    Big kisses,
    xo Beckerman Girls

    http://www.BeckermanBitePlate.com

    OdpowiedzUsuń

Any questions or comments?