niedziela, 27 marca 2011

Carmel

.

IMG_1668

.

4

5

7

.

.

leather jacket - Zara
dress - Mango
boots - HEGO'S
clutch - Solar
headband - Aldo
bangles - Top Shop
necklace - Marc by Marc Jacobs
ring - h&m
shades - SUPER sunglasses

Czuć wiosnę. I właśnie z myślą o niej udało mi się kupić tą brązową skórę. Z nowości jeszcze naszyjnik-lusterko w kształcie serca Marc by Marc Jacobs. No i HEGO'Sowa nowość okulary SUPER. Chodzą w nich Kanye West, Rihanna, Beyonce i Gwen Stefani. Ja właśnie rozpoczęłam z nimi mój romans.

I feel spring already. Thinking about it I bought my new leather jacket. New stuff in town is also my necklace-mirror in a heart shape Marc by Marc Jacobs. I have a new romance with a SUPER sunglasses, don't you think they are great? Kenya West, Rihanna, Gwen Stefani and Beyonce do wear them - now its my turn!

35 komentarzy:

  1. śliczna sukienka, świetna kurtka, a naszyjnik skradł moje serce, nie dość, że jest piękny, to jeszcze to całkiem praktyczny gadżet!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładniutko, świetna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  3. karamelek :) bardzo pysznie!

    zapraszam do siebie
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja!! A sukienka (na początku, jak przystało na prawdziwą blondynkę, myślałam, że to bluzka i spódnica, w której się zakochałam) jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, świetna kolorystyka <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zakochana w torebce. Czy to niedawny zakup? Bo jeśli tak, to chyba przejdę się do Solara. ;)

    Pozdrawiam, zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @ Majo - torebka to staroć z szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka mega!!! Całość genialna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna sukienka! Zresztą całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna sukienka!
    mega stylowo!
    ładnie Agnieszko to wszystko zestawilas,

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna kurtka :)
    cały zestaw też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zakochana w takim brązach!
    moja mama się smieje, że to kolor starej podłogi:D
    Twoje buty - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny krój bluzki! uroczy wisiorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląsz jak zawsze świetnie!|:) a ta opaska mnie uwiodła:D!

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląsz jak zawsze świetnie!|:) a ta opaska mnie uwiodła:D!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz fajowskie uszki na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lady such a stunning pics and outfit:)
    Would you come and if you like my blog follow me?i'd be very happy if you do it..i'll do it back!!
    kiss

    patchworkporter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. swietna kurteczka i naszyjnik!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny zestaw, uwielbiam ten naszyjnik, jest cudny, ale okulary to już w ogole masakra! Skąd ty je wzielas??? Mega! :d

    OdpowiedzUsuń
  20. great & amazing outfit :)))

    LOVE minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna skóra:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna spódnica, jest czego pozazdrościc:) Pozdrawiam i serdecznie zapraszam tu:

    http://mess-around-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi Dear! I missed you alot!
    How are you?

    Btw, I am happy Spring has just started. Yoohoo!
    I can't wait to see flowers everywhere.

    OdpowiedzUsuń
  24. awesome outfit

    come follow the first ever fashion blog from a Guys POV, let He know what you think

    Fashion by He

    OdpowiedzUsuń
  25. naszyjnik jest swietny
    Zapraszam do mnie
    www.kachaziele.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. super! swietna skorka - mam w miare podobna z sOlivera... kupilam ja pare lat temu ale jest niezniszczalna ;) ciesze sie ze ja mam bo pasuje niemal do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń

Any questions or comments?