wtorek, 19 kwietnia 2011

Orange made my day

7

5

4

3

2

6

foto. M
jacket - Zara
blouse - Cubus
pants - H&M
belt - H&M
sneakers - Superga
bag - Braccialini
scarf - Vero Moda
shades - SUPER
necklace - River Island (gift from Zu)

Pomarańcz na dobre zagościł w mojej szafie - spodnie, marynarka i spódnica to moje ostatnie łupy. Uwielbiam mocne, jaskrawe kolory. To prawdopodobnie blogowa premiera kolorowej chusty, którą uwielbiam w sportowym wydaniu od kilku lat.

Orange made my day - pants, jacket and skirt is this colour are my latest booties. So I'm really happy that there are so many colourfull pieces on stock now.

36 komentarzy:

  1. Świetny set !! Torba i marynarka... GENIALNE !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super marynara:) świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie! Żałuję, że nie kupiłam tej chusty w VM... Zastanawiałam się, zastanawiałam i zrezygnowałam. A tu tak kapitalnie to wszystko zagrało, że hej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! :) Każdy element Twojego stroju mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. coraz większą popularność zdobywa ta marynarka :)
    a mnie się podoba wisiorek! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak...zarażonych pomarańczem jest coraz więcej, ale to w sumie fajnie bo to taki optymistyczny trend:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna torba <3
    ona chyba najbardziej przykuwa wzrok.


    zapraszam do mojego konkursu:http://nothingobliges.blogspot.com/2011/04/giveway-3.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe zestawienie tej soczystej marynary z luźną szarą bluzą, bardzo oryginalnie i zacnie :)
    świetna torba!

    Pozdrawiam,
    http://www.rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mój ulubiony zestaw u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko! Ależ mi się podobasz w tym zestawie. Nie wiem czy to ta pomarańczowa marynarka, czy to ten szal, spodnie, wszystko dopasowane tak w bardzo moim stylu...! Wszystko na tak, wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ta marynara ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. LOVE LOVE this look, the orange blazer is my fav piece ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Cię w mocnych kolorach :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też ostatnio czuję jakieś przyciąganie do pomarańczowego:) też mam ten pasek:)
    świetne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  15. marynara cuuuuudooo :) Swietny zestaw! Pozdrawiam serdecznie i wolnym czasie zapraszam:
    http://mess-around-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Odważna ta marynara! Świetna!
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. love the color, the orange is looking fabulous. the scarf is looking magnificent, i love the combination with the casual sweater and the pants. i love a bright casual look. what an interesting bag, never seen one like that before

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo modny, fajny miejski look. Do twarzy Ci w tym kolorze. Wrzucaj foty z uro, bo padłam jak Cię zobaczyłam - wyglądałaś bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna marynarka!
    generalnie, świetny luzak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marynarka świetna ! I ten wisiorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do udziału w konkursie, który odbywa się u mnie na blogu!
    Do wygrania wysokie, żółte szpiki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie! Bardzo podobają mi się spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Love your style! I've noticed your outfits are pretty neutral with one or two pops of beautiful color...Great looks every day! Love it :D

    Btw, Haute Khuuture just celebrated her first birthday so I'm hosting a HUGE giveaway...stop by when you get a chance!

    Happy Wednesday!

    xo-Julie

    Haute Khuuture Blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty i torba, to nie moja bajka, ale reszta genialna, z marynarką na czele ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiekny zestaw. idealnie do Twojego typu urody pasuje. Super polaczenie neutralnego bezu z soczysta pomarancza mmmm...

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam ta marynarkę, ale różową wersję:) Ładnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna marynara, dodaje soczystości grzecznej reszcie :)

    http://afterhoursstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Any questions or comments?