niedziela, 5 czerwca 2011

Wood!

IMG_1159

IMG_1153


IMG_1151


IMG_1147

IMG_1156

IMG_1165

IMG_1164

IMG_1119

IMG_1123
foto. K
top - vero moda
shorts - vintage
belt - Braccialini
clogs - HEGO'S
bag - Longchamp
shades - Super
woody watch - Wooody Watches - gift

Drewno - to motyw, który często pojawia się latem. Drewniaki - tak, więcej drewna - jeszcze większe tak! Stąd zegarek, który kocham! Reszta jest raczej prosta i już dobrze znana.
Nowością jest także "pękający lakier" - odkryłam go dzięki znającej wszystkie newsy Marcie! Dzięki za edukację;)
Właśnie wróciłam z cudownego weekendu - najpierw wesele u znajomych (petarda), a w niedzielę pływanie na wake'u, a wy co robiliście w weekend?

Wood - on clogs, I would say YES, but wood on a watch - I would say huge YES. That is why I love my latest gift! The rest is simple and known.
I spent a lovely weekend - yesterday my friends wedding and today wakeboard, and what have you done?

31 komentarzy:

  1. Ten zegarek jest swietny! :O

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooo masz marmurkowe paznokcie:d ja też chce takie, tylko nie mogę trafić nigdzie na ten lakier;/
    śliczny set, a zwłaszcza pasek mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy zegarek i fajny top

    chabrowa28.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze masz takie odjazdowe te ciuchy i dodatki, kompletnie inne niż wszyscy :)
    a zegarkiem się zachwycam, ba nawet już go chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Lumpexoholiczka - właśnie mi przypomniałaś, że miałam o tym wspomnieć. Lakier z Inglota:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zrobić takie paznokietki?
    lila ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie !!! Zegarek jest dla mnie MEGA !!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @ lila - trzeba kupić "pękający lakier" - mój to Inglot i pomalować normalnym lakierem, na to pękającym - wygląda na początku normalnie, po kilku sekundach pęka i zostaje to co widać. Jest matowy, więc lepiej pomalować jeszcze bezbarwnym utwardzaczem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka kupiona na allegro:)?
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. I really like the look and the watch is so fun!

    xoxo

    G.
    http://giaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. That wood watch is pretty awesome!

    jen
    http://blankwhiteframes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle w Twoim przypadku, zestawienie ciekawe dla oka,ale zegarek . . .
    zegarek jest fantastyczny !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. @A. - nie, za lotnisku w Paryżu (ponad rok temu), ale jest sklep Longchamp w Galerii Mokotów.

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko oprócz butów baaardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. love it, your blog is amazing en your style is so lovely...

    do you wannne follow us? than we can follow you back

    xoxoxo

    www.sistersandsisters.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko mi się podoba! Suuuper wyglądasz! A lakier też mam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. The wood watch is awesome !! I love it !

    Follow me on my blog too
    http://www.lenancym.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, your shirt is so funny. love it and want it! ;)

    damn, I cannot comment with my blogger-account. that's why I'm anonymous.

    sassi from http://asterisque5.blogspot.com

    X

    OdpowiedzUsuń
  19. Zegarek jest przepiękny. Super tez do zestawu pasuje torebka od Longchamp. Zestaw jest bardzo fajny, letni, ale z pomysłem- dużo daje ten niezwykły pasek, bardzo mi się podoba. :)


    Pozdrawiam,
    Polka dot.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śmiechowy zegarek ;))))

    OdpowiedzUsuń
  21. swietna koszulka i buty! pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  23. super orginalny zegarek, jeszcze takiego nie widzialam. a ostatnio mam hopla na punkcie zegarkow ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. super buty i fantastyczny motyw na koszulce!
    zegarek wygląda bardzo oryginalnie, świetny gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze nurtuje mnie to, jak to jest z białymi butami. Czy białe sandały sa ok, czy jednak obciach ?

    OdpowiedzUsuń
  26. @Patrycja - :) sama się nad tym czasem zastanawiam, na pewno są "na granicy"... pewnie zależy z czym się je nosi. Ja sobie nimi trochę z siebie żartuję...:)

    OdpowiedzUsuń

Any questions or comments?