czwartek, 15 września 2011

shine

Cekiny? Błysk? Czemu nie! Powiedziałam 'tak' temu zestawowi łącząc go z matowym topem sportowej marki Vans. Świetny i długo poszukiwany - w rezultacie znaleziony w sklepie Chickita. Szeroki, niby prosty a faktycznie to szara eminencja tego zestawy. No i zegarko-naszyjnik, bo biżuterii więcej nie potrzeba.

A tymczasem zmykam na tydzień - lecę służbowo do Mediolanu na największe na świecie targi butów i akcesoriów tropić nowe trendy i czerpać inspiracje. Ciao!

Sequins? Shine? Why not! I said 'yes' to this look matching it with plain top of a sports brand Vans. I've been looking for such top since few months already and finally found it in Chickita shop.
Meanwhile I'll be out of blogging for a week. Cause I'm flying to Milan for the shoes and accessories fairs to seek new trends and find new inspirations. I want to cutch a fresh look. Ciao!


leather jacket - Top Shop
top - Vans/Chickita shop
pants - Zara
shoes - h&m
clutch - Mango
watch - Aldo
necklace - gift from Zu

2

`10

6

5

1

27 komentarzy:

  1. kurteczka ekstra!
    świetny set!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty :)
    Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa, kapitalnie to zestawiłaś, lubię Cię w takim rock-glam kimacie:)
    btw. oddaj mi swoje włosy:D! hehe:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci ślicznie w rozpuszczonych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz! A Twoje włosy mnie dziś zachwyciły!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, zazdroszczę Mediolanu!
    Świetnie Ci w starym srebrze i ciemnych szarościach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to zestawiłaś wszystko! Genialna ta kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kurteczka jest fantastyczna !!
    Prawdziwe cudo :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtkaaa!! Cudeńko przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw jest świetny ! Bardzo podobają mi się te błyszczące spodnie, chciałabym sama sobie takie sprawić, ale póki co mogę jedynie pomarzyć, na moich nogach rzadko co prezentuje się dobrze. Szary w sezonie jesień-zima jest kolejnym hot trendem, więc świetna robota moja droga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faworytem jest dla mnie t-shirt - niby najzwyczajniejszy podkoszulek, a jednak tak niebanalny! Baw się dobrze w Mediolanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny set! Top jest moim faworytem!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. też chcę takie służbowe wyjazdy :D:D super wyglądasz, jednak nie podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. całosć super- wszystko mi się podoba:) czemu u mnie nie organizują takich wyjazdów??:(

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi sie podoba ten zestaw, a w szczegolnosci spodnie!




    http://mechanicalgirlstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. waow the silver pants are amazing on you.. looks good! p.s. If you haven’t already.. I entered a blogger contest and I really need you to 'like' my picture.. it only takes a second. And the contest only runs until today (Friday) 3pm GMT (+1)! I'd really appreciated. here is an explanation: http://cyliaaaa.blogspot.com/2011/09/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  17. te srebrne spodnie wyglądaja na Tobie swietnie! teraz sama marze, zeby sobie takie kupic ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. piekny set!!kurcze slicznie ale mam wrazenie ze jako blondynce srebrne spodnie nie beda pasowaly:(( szkoda bo na Tobie wygladaja cudownie
    zapraszam do siebie na rozdanie www.mon-papillons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful photos and outfit! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi! I found your blog and I like it so much! you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  21. szukałam w googlach chickitashop i kogo znalazłam ! Pozdrawiam ;)) Drawinggpin ;))

    OdpowiedzUsuń

Any questions or comments?