sobota, 8 października 2011

Femi

3

5

2

16

10

13

9

7

11

15

8

14

mój wybór/my finds:
6

locales/one of the locals;):
12

18

top-Femi Pleasure
hoody with Jack Russell Terrier - Femi and my Holka dog (also Jack Russell on my arm:))
shorts - Femi Pleasure
bag - Braccialini/HEGO'S
flats - Melissa
shades - RetroSuperFuture


Moja chęć do "przemycania" sportowych akcentów w looku jest już chyba dobrze znana. A miłość do tego typu ciuchów jest dozgonna. Uwielbiam streetowo-sportowe marki zza wielkiej wody (Volcom, Vans, Billabong), lecz od kilku lat kibicuję naszej, rodzimej produkcji. Jest kilka takich marek, za które mocno trzymam kciuki (Mama Piki, czy Projekt Mleko). Ale moje serce mocno bije dla Femi Pleasure - marki, którą pierwszy raz zobaczyłam w sklepie Billabonga na Floriańskiej w Krakowie. Jeszcze większy był mój zachwyt kiedy okazało się, że marka jest Polska. Dziewczyny z Bielska dają radę. Z roku na rok zaskakując pomysłami jednocześnie zachowują swój własny styl. Przyznam, że ciuchy Femi to towar dość deficytowy - mój chłopach jakiś czas temu chcąc kupić mi prezent dowiedział się, że bluza z motywem arbuza jest na zapisy w jedynym w tym czasie sklepie sprzedający tą markę w Warszawie. Połowa mojej sportowej garderoby poczynając od dresów, a kończąc na bluzach pochodzi od dziewczyn.
Mam nadzieję, że teraz problemy z dostępnością się skończą, bo dziewczyny ogarnęły fajne miejsce i od zeszłej soboty na Mokotowie jest sklep Femi. 3mam za was kciuki!

Probably all of you know that I love street'n'sport fashion in my everyday look. 'm really interested in such brands. Like especially those with the longest history from the U.S. But I keep my fingers crossed for polish brands as well. Among those I apprecialte Mama Piki and Projekt Mleko. But fore most I like Femi Pleasure. Those two girls hit my taste!
They have just found a great place in Warsaw and opened a greate store last Saturday.
Fingers crossed for them!

21 komentarzy:

  1. ale słodkie zdjęcia!
    i fajnie że piszesz o takich projektach, dla np: niszowych, bo słyszałam o marcie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajoski sklepik i ta bluza, którą kupiłaś!;-))) żałuję, że nie mieszkam w Twoim mieście, chętnie zrobiłabym tam zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  3. smaka na babeczki mi zrobilas;D
    cudowe zdejcia



    http://mechanicalgirlstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. sklep wygląda prześwietnie, na pewno tam zajrzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Słooodki piesek <3
    Fajna stylizacja, ja kompletnie nie lubie ciuchow na luzie i w sporotowym stylu, ale widac ze Tobie pasuja i przynajamniej jestes ubrana, a nie przebrana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze podobał mi się nieco luźniejszy strój - czy to sportowy czy to bardziej grungowy, ja jednak nie czuję się dobrze w takich stylizacjach. Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ciepło,
    H.

    OdpowiedzUsuń
  7. so so cute... I have two jack russell terriers myself
    <3 http://polliani.com

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful blog, compliments! i'm following blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowy wygląd i świetne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie, sklep i Ty - wszytsko wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swetne zdjecia! ;oo

    u mnie na blogu rozdanie z HEAVY CROSS, zapraszam! :)

    http://alice-cross.blogspot.com


    ps.dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  12. ah, what a cute dog! I love it! and your red jacket is really great!
    X

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny strój, idealny na spacer z psem (swoją drogą uroczym!!). Szkoda, że ten sklep jest w Krakowie, bo wygląda rewelacyjnie. Gdyby był w Warszawie, byłabym jego stałą bywalczynią;)

    OdpowiedzUsuń
  14. @Stylioki - właśnie w Warszawie - Stary Mokotów!

    OdpowiedzUsuń
  15. widziałam butik Braccialini w nowojorskim Soho:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż głodna się zrobiłam patrząc na te babeczki + bluza jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń

Any questions or comments?