czwartek, 30 sierpnia 2012

American Eagle Outfitters
















moje zdobycze:)
Miła impreza, fajna organizacja i fajne, proste prawdziwie amerykańskie ciuchy. Spotkałam dużo znajomych, blogerek (hugs girls!) i spędziłam mile czas.
Moi faworyci to męska część kolekcji - trampki, koszule, czapki baseballówki oraz dwu kolorowy top, który już jest mój.
Więcej takich imprez poproszę;)!

Nice event, great organization and nice, simple purly american aparel. I like it! My favs - male collection, sneakers, baseball hats and underwear.
Met lot of friends and bloggers. Wish to have more such events:)

12 komentarzy:

  1. ranyy, jakie tam wszystko fajne : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tym plecaku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki :3

    Zapraszam na mojego bloga, gdzie aktualnie trwają TRZY konkursy ;)
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Does cookies looks delicious !

    Damn !

    // Karoline L

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory na sobie miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiało być świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Sklep w W-wie wygląda identycznie jak te AEO w USA !!!
    Mają świetne bluzy, które są niezniszczalne, a przede wszystkim też ubóstwiam męską kolekcję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post, świetne zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń

Any questions or comments?