piątek, 12 października 2012

color






Coat - Zuo Corp, jeans - Zara, bag - Braccialini/HEGO'S, jeans shirt - Levi's, collar - h&m, scart and hat - Colorshake,  shoes - Fornarina/HEGO'S, watch - Nixon, bracelets - Ooh! Andy via Westwing

Przyszła jesień, mam nadzieję, że w tym roku złota i słoneczna. Taką właśnie lubię. Na pewno nie zrezygnuję z kolorów - ale to chyba oczywiste;) Lubię jak jest kolorowa. Wierzę, że to odbicie mojej duszy - kolorowej i wesołej. Zegarek to kolejny Nixon w mojej szafie - tym razem limonkowy.
Natomiast bransoletki mojej ukochanej marki Ooh! Andy pochodzą ze sklepu Westwing, działającym na zasadzie zniżek światowych marek nie tylko ubrań i akcesoriów, lecz głównie rzeczy do wystroju wnętrz - mebli i akcesoriów domowych. Tak wielu pięknych rzeczy nie widziała od dawna. Ten sklep to fajna alternatywa, dla tych, którzy chcą znaleźć coś oryginalnego do swojego domu. Polecam.
Ja upolowała również klatki-świeczniki, które przemaluję na biało;)

Autumn has come and I hope that this year it will be sunny and "golden". I like it this way. I also wear my brand new Nixon watch - lime color.Moreover I wear my fav jewlery from Ooh! Andy via Westwing, which is an internetional shop selling  various brands with a great discounts not only clothes and accessories, but also furnitures and home stuff. Great one!




9 komentarzy:

Any questions or comments?