czwartek, 22 października 2009

Chicisimo

http://http://chicisimo.com/vero-moda-skirt-simple-cardigan-and-prima-moda-flats/

Jakiś czas temu odezwała się do mnieMaria z Chicisimo.com i zapyta, czy zgodzę się na prezentację moich zdjęć na jej portalu. I w ten oto sposób znalazłam się na jej stronie:)

A poniżej mój look z początku tygodnia - tym razem w barwach jesieni.

EN:
Some time ago Maria from Chicisimo.com mailed me and aksed if I agree on publication on her portal. So I agreed and how is I got there. Thanks Maria*!

Below You will find my look from the beginning of the week - this time is autumn colors.

kurtka/jacket - Zara
beret - Sfera (from Barcelona)
chusta/scarf -?
legginy/leggins - Cubus
kozaki/boots - Vagabond (Aliganza showroom)
torba/bag - Solar




13 komentarzy:

  1. Podoba mi się płaszczyk i legginsy. Szkoda, że u mnie w Cubusie takich legginsów nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  2. a i zapomniałam gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę .. gratuluję :)

    zestaw świetny ..
    podobają mi się te karmelowe dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jak ładnie i ten poprzedni look z melonikiem też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham karmelowe dodatki <3
    śliczna torebka i płaszczyk w kratę.
    mam genialne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, megaaaa jesiennie po prostu mogłabym podpisać tą stylizacje Kwintesecja Jesiennego Looku, szał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestescie z Miriam Ex aequo moimi ulubionymi Szafiarkami :=) Zawsze z radoscia do Ciebie zagladam !a ten zestaw to mistrz ! swietne polaczenie kolorow i te leginsy bosko !! najlepszy przyklad,ze jesienia nie wszystko musi byc szae i nudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cute look! Maria is so sweet.
    xoxo
    B* a la Moda

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm ta torebka :D polowałam na taką czerwona ale przegapiłam moment jak przecenione były buu ;) zestaw bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny jesienny look, no i te kozaki :-))) Gratuluję wyróżnienia! Super!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Any questions or comments?