poniedziałek, 8 marca 2010

Check my out on my b-day!








foto. Charlize-Mystery
koszula/short - Big Star (old)
jeansy/jeans - Levi's
pasek/belt - Forum
buty/boots - Danija (gift:))
torba/bag - Reserved
komin/scarf - prezent:)/gift:)
Co tu dużo pisać - krata rządzi! W tym stroju czuję się trochę jak dziewczyna kowboja:) I fajnie, a co?
Dzisiaj jest nie tylko dzień kobiet, ale i moje urodziny - świetnie się z tym czuję! Dostałam piękny prezent, który pokaże w kolejnym poście:)
EN:
"Check me out" on my b-day! Like checked clothes, especially if they're cowboy-stylie.
For my b-day I got a great present that I'll show u soon:)

49 komentarzy:

  1. O jak ładnie...i jakie spodenki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie najlepszyy ! ;)
    fantastyczne połączenie każdego z elementów ..

    brawo !
    a poza tym 1OO lat raz jeszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsze życzenia, spełnionych marzeń modowych, lecz nie tylko :)
    efektnimbu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Yhaaaa!! (to miało być rżenie konia, w nawiązaniu do stroju cowgirl :) A tak poza tym to STO LAT!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna torba.. Zgadzam się, krata rządzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego!
    Świetnie wyglądasz, uwielbiam kowbojskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie, lubię taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No więc podwójne Wszystkiego Najlepszego! I prawda to - krata tu rządzi!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie spodnie w taki sposób jak najbardziej, podoba mi się :) koszula jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego!! dużo uśmiechu i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zestawienie. od razu czuje sie jakby dziki zachód do nas zawitał :) Wszystko jest tak idealnie dopsowane do siebiew klimacie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz rewelacyjnie :) Jeden z Twoich lepszych zestawów, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. troche w stylu canrty, ale nie za bardzo :) świetna koszula

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i dnia kobiet!!!!!!! ;*

    a zestaw świetny, super wyglądasz! chyba mój ulubiony z Twoich zestawów.

    OdpowiedzUsuń
  15. sto lat! (ale fajnie urodzić się w dzień kobiet!)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mnie zainspirowałaś. Muszę tylko uzupełnić brakujące elementy. Czaiłam się na przecenę tych butów, ale się spóźniłam cholerka. Wyglądasz rewelacyjnie. Bardzo lubię takie zestawy.

    I oczywiście podwójne życzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzy mi się taka koszula :) Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo przyjemny zestaw - ślicznie wyglądasz. wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlaczego wszyscy potrafią znaleźć takie ładne torby,tylko nie ja ;)) Ta torebka jest cudownaa!

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba czas wygrzebac stare koszule;)

    OdpowiedzUsuń
  21. what amazing bluse :)

    kiss from Portugal****

    márcia*

    OdpowiedzUsuń
  22. Na jaki jezyk jest to przetlumaczone? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna koszula no i torba jest świetna :)!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super ta koszula i fajnie wyglada ze spodniami!

    Happy b-day! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. W 100% trafiłaś tym razem w mój gust :) Wszystko mi się podoba. Koszulę masz przezajebistą :) Buty też mnie urzekły, ponieważ pałam miłością ogromną do czegoś w stylu kowbojek na nogach :) Pasek ma fajną nowoczesną klamrę i kolorystycznie jak najbardziej pasuje do mojego wyobrażenia o kowbojce :) Fajne szorty, tylko dlaczego ja w tej długości wyglądam jak kaczka ? ;D No i ta torba :) Tak, ona też mi się podoba :) No, tak jak mówiłam, wszystko mi się podoba :)

    P.S Nie tylko Ty masz dziś urodziny, mój boyfriend też! Co nie zmienia faktu, że należą Ci się najlepsze życzenia spełnienia wszystkich marzeń, nawet tych malutkich i najskrytszych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. najlepszego! a koszula z tymi portkami wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. thats a beautiful shirt .. i loev the flower detail ont he back and the perfect boot and denim skirt ... it reminds of stell mccartney fro spring2010

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego naj naj :) Podoba mi się połączenie koszuli ze spodniami i paskiem - wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki za komentarze:)
    @Kris - po arabsku oczywiście...:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego kochana! :):)
    Zmusiłaś mnie do wyciągnięcia mojej kraciastej koszuli ! :):)

    OdpowiedzUsuń
  31. buty pasek torba to moje faworyty :) jest ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Two thumbs up on the outfit, my dear!
    I'm a sucker for checkered!
    Approved!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego, czego życzyli Ci moi przedmówcy razy 100 !!!!
    świetna koszula i spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ten komin jest ciekawy...ma fajny kolor i świetnie wygląda z takim kolorem kraty! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi się podoba, choć buty bym zmieniła. Są fajne, ale jakoś nie pasuje mi taka długość do, co bądź szortów.

    OdpowiedzUsuń
  36. oj rządzi rządzi:D zdecydowanie! Twoja koszula jest fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hey, girl! You look so cute. That plaid shirts works so good in your face. The bag is gorgeous.

    xoxo
    B* a la Moda

    OdpowiedzUsuń
  38. spóżnione życzenia :)
    wszystkiego najlepszego!

    swietna kratka i spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. kolejne świetne buty, których Ci zazdroszczę:) spóźnione, ale jak najbardziej szczere życzenia! ;]

    OdpowiedzUsuń
  40. Nice blog, is my first time here and I really enjoyed it!

    See you soon.

    Eri

    OdpowiedzUsuń
  41. o łaaa, czadowa koszula, szukalam wlasnie takiej w czerwona krate

    OdpowiedzUsuń
  42. ładnie Ci w takiej stylizacji:) Tylko buty bym zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna torba:) Dawno ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowna koszula z bardzo ciekawym wzorem....ciekawa kolorystyka, super zestaw

    OdpowiedzUsuń

Any questions or comments?