poniedziałek, 29 marca 2010

Flower








foto - Magda Shoot Me Not
sukienka/dress - h&m
cardigan - Vero Moda
kalosze/boots - Fouganza
opaska/headband -pożyczona/borrowed
Wróciłam z Francji. Pojeździłam, wypoczełam, miło spędziłam czas.
Cieszę się, że w Warszawie mamy wiosnę!!!
Powyżej pokazuję zdjęcia zrobione jakiś czas temu przez Magdę z Shoot Me Not. A już niedługo nowe wiosenne fotki.
EN:
I came back from France. It was really good week, I spent great time snowboarding.
I'm so happy that spring came to Warsaw!!!
Above I present to you pics taken few weeks ago by Magda from Shoot Me Not. In few day I'll post some "fresh" stuff.

33 komentarze:

  1. ahhh polowałam na tą sukienkę, jest piękna !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczęco, subtelnie, bezpretensjonalnie. Ładnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tę sukienkę w wersji szarej, super jest! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kalosze! Gdzie je kupowałas i za ile? :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Oliwka - dawno temu w Decathlonie, ale myślę, że one są w stałej sprzedaży - kosztują na pewno poniżej 100 pln.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna jakość zdjęć, cudna opaska ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta sukienka jest sliczna, falbany <3 do twarzy ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne zdjęcia! zakochałam się w tej opasce <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz! I dobrze, że wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna opaska! :D I świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak słodko i urczo! ;))
    za ile kupiłaś kalosze?

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz zjawiskowo w tej sukience, a myślałam, że to niemożliwe u nikogo... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Snowboarding? How nice. You know? This kind of head adornments look really cute on you. On me they look terribly bad.

    xoxo
    B* a la Moda

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, pasują Ci takie opaski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. SO CUTE!!!
    Love the skirt with this headband! JUST FABULOUS!


    Oh! You're sooo beautiful!


    I'll back soon for more!!!





    LA

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweetie, I love this look!
    You look like a sweet young girl!
    That skirt is really so cute!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna sukienka i bardzo podoba mi się zestawienie jej z kaloszami-baajecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz! Sukienkę sama miałam zamiar kupić ;) Poza tym zazdroszczę pobytu we Francji!

    OdpowiedzUsuń
  19. przepięknie wyglądasz z tym kwiatem, bardzo Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie statystyki laska? ubierasz sie nawet gorzej niz ekscelencja i alice. a to niezly wyczyn. co to w ogole jest?! ty nazywasz siebie szafiarką? haslo "nihil novi" idealnie opisuje twoj styl xd

    OdpowiedzUsuń
  21. ZATWIERDZENIE KOMENTARZA?! jaaaaaakiii żal! zatwierdzasz sobie tylko pochlebne komentarze lizodupnych pseudo szafiarek xd ŻaL

    OdpowiedzUsuń
  22. @Anonimowy - jak widać - publikuję tylko pochlebne:))) Widzę, że nie spodobał Ci się Anonimie co napisałam u Ekscelencji;) Nabijanie statystyki mile widziane. Pozdrawiam ziejących jadem!
    Dzięki wszystkim za wejścia i miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta pierwsza fotka jest miodzio!!

    OdpowiedzUsuń
  24. you look great in that H&M dress

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo dziękuję za miły komentarz :) straaasznie podoba mi się Twoja opaska, mierzyłam troszkę mniejszą w podobnym stylu i żałuję, że nie kupiłam :p

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja tu się spodziewałam zdjęć pod wieżą Eiffela! nie będzie żadnej fotorelacji??:)

    ps. piękna spódnica !

    OdpowiedzUsuń
  27. sukienka jest cudna, trzeba przyznać :)
    i opaska też!

    OdpowiedzUsuń
  28. alez słodko! mam identyczne kalosze, kupiłam je we francuskim sh!

    OdpowiedzUsuń
  29. love that flower head band xxx

    OdpowiedzUsuń
  30. @LumpexoHoliczka - raczej stram się oszczędnie z fotorelacją - bo to same zdjęcia prywatne, ale może coś w następnym poście dodam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. widziałam tą sukienkę w sklepie z 10 razy, a jak mi się już jej zachciało, to się skończyły, yeah :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna opaska i piękne zdjęcia !:-)

    OdpowiedzUsuń

Any questions or comments?