czwartek, 25 lutego 2010

Mix





marynarka/jacket - House (old)
t-shirt - Orsay
spódnica/skirt - Green Establishment
buty/platforms - h&m
opaska/hairband - pożyczona/borrowed

Zdjęcia to efekt naszego niedzielnego spotkania z Magdą (adres do zdjęć powyżej). To był mile spędzony czas, cudne niedzielne popołudnie. 
Mój dobry nastrój kontynuuje się... Jutro jadę na weekend do Zakopanego:)

Co do looku - muszę wspomnieć, że do tej stylizacji zainspirowała mnie Styledigger tym postem. Ja połączyłam listki z kwiatami i jodełko, a co!
Znikam - do zabeczenia w poniedziałek. Hi 5!

EN:
Those pics're the effect of my work with Magda (Magda's blog adress is below pics). We spent lovely Sunday afternoon:)
My great mood is continuing... Tomorrow I'm going to Zakopane (polish mountains resort) for a weekend:)
I have to add that Styledigger have inspired me by her post. And I also matched different colours and textures.
Off I go - see U on Monday. Hi 5!

50 komentarzy:

  1. fantastyczna sesja :)) widziałam na FB cząstkę, ale tu widać wszystko dokladnie ..

    no i udanej zabawy w Zakopcuu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the hair piece, very cute!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, te kwiaty wyglądają jak prawdziwy kapelusz :) Cały zestaw bardzo sympatyczny, ale te kwiaty są tą perełką... Wiosennie, wiosennie :* Zazdroszczę Ci tego wyjazdu, baw się dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyglądasz! Zupełnie inaczej, jakoś tak niezimowo. No i zdjęcia są przecudne! Dlaczego ja niewiedziałam, że moja przełożona jest taką artystką?!?!? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się podoba!
    P.S. odsprzedaj mi te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @ciuchomanka - Magda robi genialne foty, a z tego spotkania będzie więcej:)
    @oliwka - never ever:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i jeszcze piękniejsza Ty :) mega super wyglądasz, a najbardziej zafascynowała mnie twoja spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sesja :)
    Podoba mi się opaska, piękna jest! A i t-shirt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale odjazd. Twoj dzisiejszy mix po prostu powalil mnie na kolana. Tez chce taka opaske z wielkim kwiatem!
    Milego odpoczynku w Zakopanem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna spódnica. Poczułam wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty, opaska i spódnica :)

    Udanego odpoczynku na stokach :*

    OdpowiedzUsuń
  12. To dopiero opaska!! Moja wymięka przy tym mega wielkim pięknym kwiatku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tyle detali ze nie wiem co lepsze ;) ale tu ilosc detali jest zaleta.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia :)
    udanego wyjazdu :*

    OdpowiedzUsuń
  15. dawno kupowałaś te buty w H&Mie ?:>

    OdpowiedzUsuń
  16. @ Karolina - w marcu zeszłego roku:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz na zdjęciach, bardzo podoba mi się Twój strój,a opaska rewelacja :) udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna ta opaska!!! I super, super zdjęcia!! Pięknie wyglądasz:)

    Monika z J'adore Fashion

    OdpowiedzUsuń
  19. Kwiaty we włosach... :)) Opaska boska :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lovely blog!
    U'r in my fav!
    X&Y

    OdpowiedzUsuń
  21. so cute! love the mixing and matching!

    OdpowiedzUsuń
  22. ekstra! nawet nie jestem w stanie określić, który element stroju jest najfajniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Brawo! Jak z profesjonalnej sesji do Vogue :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz śmiesznie i komicznie ;) To już ani nie jest modne, ani nie ma klasy, której kiedyś miałaś dużo więcej.

    OdpowiedzUsuń
  25. boskie kwiaty na glowie < 3 : D

    OdpowiedzUsuń
  26. kwiatek robi wrażenie:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mimo, że jest tu wszystko naćkane ,prążki, ciapki itd.... to STRASZNIE mi się to podoba :D
    A marynarka jest po prostu PRZEPIĘKNA :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna stylizacja, ale ta opaska z kwiatem nie trafia do mnie. Poza nią- super:)

    OdpowiedzUsuń
  29. awwwww, wyglądasz uroczo,
    piękna pudrowa róża :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie połączyłaś wszystko. Niby dużo się dzieje, a jednak jest w tym wszystkim jakiś ład. Piękna marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  31. WoW ale kwiatuszek :) całość świetnie zgrana.. a te niebieskie mankiety są cudowne.. takie buty muszę też mieć :) Bomba!! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale uroczo wyglądasz !!!!
    a zdjęcia są prześliczne, świetna robota:D
    ps. opaska rządzi.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piknie, kobieco, bije z Ciebie pozytywna energia, dlatego taj bardzo lubię tu zaglądać :-)pozdrawiam.jagodda

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki za Wasze komentarze:) Miło!

    @ Anonimowy - szanuję twoją opinię, ale chyba jad od Ciebie bije. Słabe są słowa "nie masz klasy", a Ty masz? Jak każdy internetowy troll zapomniałeś nie podpisać:) Hi 5!

    OdpowiedzUsuń
  35. oh my gosh this is so cute I dont even know what to say. Seriously lovely!!

    thanks for stopping by my blog, I hope to see you there again :]

    heraid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. What a beautiful photo, my dear!
    Did you do this in a studio?
    I love it!

    Have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne połączenie faktur,a opaska jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  38. You're great!!! Amazing outfit!!

    xx fesi-fashion

    OdpowiedzUsuń
  39. a ja też chcę te buty :):) opaska jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. opaska jest przeurocza! nie ma to jak powiew wiosny we włosach:)

    pozdrawiam wiosennie

    Werka/EliWer

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mi się podoba. Szczególnie TE buty, których zazdroszczę każdemu kto w porę je kupił ;>

    OdpowiedzUsuń
  42. WOW!! Girl, I love your look and the pictures. Your head piece is so cute. And the skirt!! So feminine. Hope you had a great weekend at the resort.


    xoxo
    B* a la Moda

    OdpowiedzUsuń
  43. adorable! i love your jacket and headband <33

    OdpowiedzUsuń
  44. nice jacket ;)

    kiss from Portugal***

    Brown And Cappuccino*

    OdpowiedzUsuń
  45. zazdroszczę! zazdroszczę! zazdroszczę opaski!
    nadaje całej stylizacji nutkę romantyzmu. zdjęcia wyszły świetne, widać, że dobrze wam zrobiła współpraca.

    OdpowiedzUsuń
  46. masz przeswietne buty, ja chyba slepne jak wchodze do H&M bo nie widze takich rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  47. na kazdych fotkach masz taki niesamowiscie dziewczecy urok, super:)sliczna spodnica

    OdpowiedzUsuń

Any questions or comments?