środa, 17 lutego 2010

Waiting for the spring to come...






foto. Baś
blezer - Vero Moda
t-shirt - Zara
jeansy/jeans - Levi's Engineered Jeans
buty/boots - Deichman
chusta/scarf - Bialcon
torba/bag - Sisley
broszka/broch - mand made by Maria Borkowska www.popo.art.pl
zagarek/watch - CK

Już trochę czekam na wiosnę, a każdy promień słońca nastraja mnie optymistycznie. Uwielbiam zimę i jadę jeszcze w tym sezonie w góry - za 2 tygodnie do Zakopanego, za miesiąc do Francji, a w Wielkanoc znowu Zako, ale zimy w mieście mam trochę dość.
W weekend jestem umówiona z Magdą na zdjęcia (m.in. na bloga), więc w przyszłym tygodniu będziecie mogli zobaczyć rezultat naszej wspólnej pracy!
Mój look jest już iście wiosenny - tylko buty przypominają o zimie... Mam na sobie nowe, męskie spodnie z pokręconymi szwami, nakrapiane w dziwny spos ób - wygrzebałam je w firmowej wypży Levi'sa. Chusta też jest nowością, od dawna szukałam takiej panterkowej i znalazłam w Bialconie. Na uwage zasługuje jeszcze brocha od bardzo fajnej projektantki Marii Borkowskiej, którą biżu od dziś można zobaczyć w showroomie Aliganza. Nie mogłam się powstrzymać i musiałam ją mieć:))) 

EN:
Although I'm a huge fan of snow, but I'm a bit of sick with winter in the city. I'm still planning snowboard trips, but its not the same...
During this weekend together with Magda we're taking some photo shoots for my blog - so in a week time U'll be able to see the results.
My today's look is a kind of spring-style one. U can also see my new man's pants from the Levi's sale. Moreover I've been looking for a scarf like that for a while and I found it finally. I also want to draw Your attention on a broch, which is handmade by a young polish bijoux designer.

37 komentarzy:

  1. Dziś komentarz nie będzie obiektywny. Najpierw wyświetliła mi się Twoja radosna buzia i cokolwiek nie zobaczyłabym dalej musiało mi się spodobać:) A najbardziej spodobała mi sie broszka! Trochę infatylna, a wciąż szykowna! No i takie marynarki po prostu uwielbiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka mała, kolorowa dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the jacket cut and the brooche. So clean and elegant.

    xoxo
    B* a la Moda

    OdpowiedzUsuń
  4. No powiem Ci kochana, że mega pozytywnie wyglądasz a strój jest najlepszy ze wszystkich!! Żakiet i te spodnie to bym z Ciebie zdarła :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny wiosenny look :) Jestem zauroczona broszką i butami :) Wszystkimi :) :) Świetne zdjęcia - prawdziwa kobieta w swoim świecie ;) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Broszka wygląda super na marynarce - szczególnie że reszta jest w neutralnych kolorach :) Fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe te portki :) Jesteś taką radosną osobą. Powiedz, gdzie Ty robisz te zdjęcia, bo kiedyś Adam zakrzyknął "ile ona ma butów" ha ha ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ten blazer jest świetny. Kupiłaś go w zwykłej Vero Modzie czy outlecie? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatiszka ma 100% rację :):)
    Strasznie przypomniałaś nam o wiośnie! :(

    OdpowiedzUsuń
  10. blezer taki jak lubię !

    OdpowiedzUsuń
  11. @ Sanna - zdjęcia zrobione u mnie w pracy w Aliganzie w części showroomowej:)
    @oliwka - w zwykłej.
    Dzięki za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w blezerze :D jest dla mnie numerem 1 :D Bardzo fajny look ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. żakiet i broszka są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey love!
    Thanks for stopping by blog earlier :) you're totally right, leather + fur is just something special! That's probably why I always seem to gravitate towards the two :)
    Hope to see hear from you again!
    xx
    Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  15. slicznie, swiezutko, wiosennie tylko tej wiosny niestety ciagle nie widac
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Ewciu, jak zawsze!!!:)
    A powiedz ta kurteczka jest z kolekcji wiosna lato czy to juz jakis wcześniejszy Twój nabytek;)?
    Buziaczki i tak trzymaj!

    eM

    OdpowiedzUsuń
  17. Blezer z vero świetny ! ale reszta jakoś mi się ze sobą gryzie...broszka ,t-shirt i ta apaszka we wzory jakoś to nie gra...

    OdpowiedzUsuń
  18. Blazer świetny sam w sobie, ale w połączeniu z broszką - ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  19. @eM - blezer kupiłam ostatnio w Kielcach na przecenie - więc musi być z kolekcji jesień/zima:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki cudowny blezer, strasznie mi się podoba, a z broszką tworzy idealną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oooo, bardzo mi się podobasz w tym zestawie!
    a żakiet i spodnie 1 klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  22. you look so cute! i love your boots and brooch <3

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zwykle urocza i trochę szalona:) to komplementy, wiadomo;)

    http://www.barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I'm not a fan of this kind of pants but u look pretty good in them :))

    OdpowiedzUsuń
  25. chyba każdy oczekuje już tej wiosny, więc niech w końcu nadejdzie!

    bardzo podoba mi się krój Twoich ubrań - dobrze na Tobie leżą i t-shirt jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  26. jak patrze na takie zdjęcia to czuje , jakbym tam stała obok Ciebie Ewus ;-)megaa radocha.... i straaaszna lipa z tym dzisiejszym moim przyjazdem :-(((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  27. @Miriam - lipa? beznadzieja - już się z Basią i Asią nastawiałyśmy na spotkanie z Tobą!!!:(((

    OdpowiedzUsuń
  28. i'm so glad i don't have to deal with extreme weather on a regular basis...i live in los angeles, so it's kind of like Spring all year round!
    xoxo alison

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny zestaw taki świeży i luźny zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  31. love the pants!

    www.mode-damour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. w tych spodniach wyglądasz wprost niesamowicie! broszka rzuca się w oczy z daleka.. tak strasznie mi się podoba. jedna z ciekawszych stylizacji..

    OdpowiedzUsuń

Any questions or comments?