poniedziałek, 22 lutego 2010

One day in February...















foto. Baś
skórzana kurtka/leather jacket - Top Shop
tunika/tunic - Bershka
broszka/pin - vintage
pierścień/ring - Karina Królak
spinki/holdfast - New Look
leginsy/leggins - h&m young
buty/boots - Vagabond


Miałam bardzo miły weekend - w piątek byłam na warsztatach Let's Talk Fashion. Spotkałam kilka szafiarek i innych koleżanek. Sobotą upłynęła pod hasłem - warszawski trip kawiarniany, a w niedzielę zdjęcia i dwa miłe spotkania. Żyć nie umierać. Mam cudowny melancholijny nastrój...

O stroju dzisiaj nie piszę - w końcu wszystko widać:)

EN:
I had really great weekend - on friday I went on a Let's Talk Fashion event. I was a kind of workshops about work for the fashion industry etc. I met few polish bloggers and my few friends:) On Sat. we had a great trip trough the Warsaw coffee shops and on Sunday we took some pics and I had two nice meetings. Amazing moments...

Today I don't feel like wriyning on my outfit - You can see everything!


Dostałam tą nominację od: http://garderobaelthonajohna.blogspot.com/

Wiem, że powinnam napisać coś o sobie, ale juz to robiłam w tym poście:) Zdradziłam tam wiele o mnie i moim zyciu - więc zapraszam.

37 komentarzy:

  1. Spinki i pierścionek rewelacyjne, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta kurtka! Moje cekinowe wdzianko dopiero czeka na premierę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i jak zwykle rewelacyjny zestaw, poprosze o fotki samej tuniki bo slabo ja widac spod kurtki, a wyglada bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, świetna kurtka i urocze kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. całość reweeeeelacja! :) ale detale najlepsze.
    pierścionek jest niesamowity i te kokardki <3

    całuuuuuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komplement o bransoletce :)
    bardzo podoba mi się ta koszula-tunika w panterkę i kokardki, urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio też jestem wielbicielką kokardkowych spinek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kurtka, a spinki są po prostu słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie te kokardki :) Pasują do Twojej uśmiechniętej buzi. No a o tym jak podoba mi sie ta kurtka juz pisalam..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kurtka jest niesamowita. Zachorowałam na nią nie na żarty...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice blog girl! Please visit mine too!

    OdpowiedzUsuń
  12. LOVE LOVE LOVE the jacket!

    heraid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten żakiet jest cudownie cudowny, a pierścionek to już zupełna bajka!!

    OdpowiedzUsuń
  14. aaah, jesteś starsznie pozytywną osobą :) bardzo miły set

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie kolor legginsów jest świetny! muszę poszukać czegoś takiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kurtka! Wstazki z New Looka wzbudzaja wspomnienia. Zostala mi tylko jeszcze jedna :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewa! Jak Ty ładnie wyglądałaś! Nie to, że wcześniej było inaczej, ale w tym outfiicie mi się bardzo podobasz :D I tunika i kurtka i te słodkie dodatki mi się podobają :) Przepraszam...podnieciłam się za bardzo ;D :)
    Pierścień boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba już Ci to pisałam, ale się powtórzę kurtka jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nastrój może melancholijny, ale stylizacja jakoś wiosennie mnie nastraja:) Boska jesteś, jak zawsze:*

    OdpowiedzUsuń
  20. efektowna ta ramoneska :)udana jest nie ma co i jak widać nie tylko na wieczór czy imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Esa chaqueta me encanta!!yo tengo una parecida...muy ideal el look!!

    Besitos guapa!!

    OdpowiedzUsuń
  22. I love the jacket! I'd love to own a piece like that to jam to in my closet :)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  23. ten guziczek i kokardeczka mnie zdobyły. Bardzo dziewczęto.

    OdpowiedzUsuń
  24. Awesome jacket and jeans. Great wash on those.
    x

    OdpowiedzUsuń
  25. love your outfit and that ring is amazing!!

    xxx
    t

    OdpowiedzUsuń
  26. love ur jacket, and you look pretty with ur headpiece

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie :) kokardki dodają uroku :))
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  28. buu, widzę, że w Warszawie też nie możecie się pozbyć śniegu:) Pierścionek jest super!

    Monika z J'adore Fashion

    OdpowiedzUsuń
  29. Great plan with friends. Love your jacket. It looks like of real leather and not plastic. Super!


    xoxo
    B* a la Moda

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się w pierścionku!!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Any questions or comments?